Swedish Orienteering Federation

Activity: Uppsala möte, Funktionärer

Registration is closed.

Activity Uppsala möte, Funktionärer
Organiser IF Thor
Information

Vi ansvarar för medeldistans lördagen 20 april i Vattholma. I år bygger vi i IF Thor arenan och OK Linné står för rivning efter söndagens tävling.

Anmäl att du kan ställa upp som funktionär. Aktiva vuxna och föräldrar hoppas vi kan göra det medan våra ungdomar springer tävlingen. Det är kul att vara funktionär! 

Passa även på att springa Rasbo IKs nattävling på fredagen och OK Linnés tävling på söndagen. 

Hälsningar

Nic Kruys (070-3727956) och Annika Ridell (070-3894024), tävlingsledare, 

Följande funktionärsposter är lediga:

  • Miniknat 4 pers
  • Dusch 1-2 pers (bevaka dusch vid skola i Vattholma)
  • Marka (kiosk) personal inkl grillare 6-8 pers (plus ansvariga)
  • Toalettvakt 1-2 pers
  • Transport av överdrag från start 1-2 pers
  • Baka till markan 5-10 pers (se separat anmälningsfunktion)
  • Barnpassning 2-4 pers
  • Kontrollutsättning 7-10 pers (Mats J/Michelle N, banläggare ansvarig)
  • Kontrollinhämtning 7-10 pers (Mats J/Michelle N, banläggare ansvarig)
  • Marka (kiosk) ansvarig inköp, transport, samordning 2 pers
  • Mål 2 pers
  • Parkering 6-7 pers (Bo Segerman ansvarig)
  • Prisutdelning 2 pers
  • Radiokontroller 1-2 pers
  • Arenabygge fredag eftermiddag-kväll. Uppgifter finns för alla! (Johan Blomster byggansvarig)
  • Sekretariat+öppna banor 8-10 pers (Petter R ansvarig)
  • Programmering av SI-enheter 1-2 pers (görs fredag kväll)
  • Sjukvård 1-2 pers
  • Speaker 2-3 pers
  • Start 8-10 pers (Fredrik Lindell ansvarig)
  • Ställningsbyggare (görs veckor före) 5-7 pers (NN ansvarig)

Hör gärna av dig till Nic/Annika om du inte vet vad som passar dig så hittar vi en lämplig uppgift tillsammans. Anmäl dig i listan ändå. För alla poster ovan finns det hjälp att få med vad det innebär. 

Registration deadline Friday 19 April 2024 at 18:00
Start time Saturday 20 April 2024 at 7:00
Contact person Nic Kruys
Number of registrations 70

Registrations

Name Ange vad du vill hjälpa till med
Henrik Åberg Helst kontrollutsätt/intag
Bo Andersson Parkeringen
Elsa Bäsén Gärna sekretariat, eventuellt även bygga arena
Mikael Bäsén Arenabygge, kontrollbygge eller annat
Josefin Bengtsson Arenabygge fredag
Sofie Bergendahl Hjälpa till i kiosk eller vid grill
Ammie Berglund Barnpassning
Håkan Berglund Start
Annelie Blanck Sekretariat
Hans Blanck Sekretariat
Iris Blanck (1 vuxen, 2 barn) Markan eller där det behövs, dock inte eftermiddag
Johan Blomster byggansvarig
Love Bylund Kontrollutsättning/Kontrollinhämtning
Markus Bylund Sekretariat
Johanna Carlson Sjukvård (läkare) eller valfritt ställe där jag behövs under dagen
David Dahlgren Där det finns behov på lördag
Helena Ekbrink Startpersonal
Yngve Ekeberg Parkering Ställningsbygge
Marie Enberg Marka/barnpassning/bevaka dusch
Lena Eriksson Marka, start eller där det behövs
Göran Falk Mål
Anders Frisk Hjälpert till att bygga TC, Anders+Henry
Maria Frisk Baka till markan eller annat som kan förberedas på hemmaplan (måste ta hand om bebis på tävling)
Fabienne Gaugaz Gärna kontrollintag. Annars kan hjälpa där det behövs men tidigast kl 12
Anders Greijer Sekretariat
Andreas Grybäck Spelar ingen roll, men vill inte ha något huvudansvarsområde
Björn Hannrup Arenabygge
Karin Hannrup Prisutdelning med Cecilia Olsson
Jesper Hedberg Hjälper där det behövs men gärna utsättning och start
Ragnar Hedlund Sekretariat
David Höglund Miniknat tillsammans med Tora M
Pär Jansson Ställningsbyggare/Kontrollutsättning/Kontrollinhämtning
Peter Jaxgård Sekretariat
Ann-Sofie Jemth Barnpassning
Per Jemth Arenabygge, ta in kontroller. Annat under lördagen vid behov.
Jan Johansson Arenabygg, parkering, kontrollställningar
Tomas Johnsson Kontrollutsättning/Kontrollinhämtning
Mats Jonsell banläggare
Tora Jonsell Jag kan hjälpa till där det behövs
Johan Karlsson Parkering, och/eller annat.
Maria Karlsson Bakar
Emily Kruys miniknat eller annan uppgift
Nic Kruys tävlingsledare
Ing-Marie Larsson Sjukvård
Lukas Lind Sätta ut enheter, eller där det behövs
Ola Lind Kontroller ut o in, kan bygga ställning
Sara Lind Öppna banor
Alva Lindell Start
Ebba Lindell Start
Fredrik Lindell startansvarig
Karin Lindell Start
Anders Ljungqvist Lagerwall Gärna utsättning eller hämtning
Elise Magnusson Där det behövs, gärna kontrollutsättning/inhämtning
Per Melander Radiokontroller
Michelle Nordkvist banläggare
Peter Nyström Sekretariat
Johan Ohlström Kan fixa karta till tryck om hjälp önskas, Ställningsbyggare, Kontroll ut/in
Anna Karin Olm Start
Daniel Olm Start
Anders Pettersson Parkering
Petter Ranefall Sekretariatsansvarig
Annika Ridell tävlingsledare
Thomas Roos Parkering
Bo Segerman parkeringsansvarig
Dorothe Spillmann flexibel - där det behövs bäst tex kontrollutsättning/intag
Johanna Stropp Grybäck Spelar ingen roll, men vill inte ha något huvudansvarsområde.
Staffan Jacobsson Svärd Bygga m Blomster, Fixa-start m Fredrik
Esbjörn Swahn där det behövs, kan även bygga kontrollställningar
Henrik Wåhlström kioskansvarig
Mats-Olof Wallin Start

Advertisements

Bagheera